Často kladené otázky | Kvety pre Vás

Kytice čo ponúkate máte dopredu naviazané ? Alebo sú vždy čerstvo viazané ?

Áno, kedže sa jedná o živé kvety (kytice, kvetinové boxy, vence) sú vždy pripravené až na základe objednávky. Nie, dopredu naviazane nič živé nemáme. 

 

Ako doručujete a kedy ?

Doručujeme osobne našimi kuriérmi prakticky nonstop, na presný čas a adresu. Doručenie je vždy na prekvapenie, pokiaľ sa jedná o obdarovanie. Doručenie je anonymné, pokiaľ sa obdarovaná osoba nerozhodne napríklad podpísať sa do venovania :-)

 

Kedy musím zadať objednávku, aby bola doručená podľa mňa ?

Objednávka musí byť zadaná a spracovaná počas pracovnej doby, najneskôr do 17:30 daného dňa (ak si želáte doručenie ešte v daný deň). Odstup najskoršieho dodania záleží aj na kapacite viazana a náročnosti / potrebného času/ Inak viete objednať cez eshop kedykoľvek.

 

Doručujete len v Bratislave alebo aj mimo Bratislavy ?

Doručujeme v Bratislave a jej okolí. Ale doručiť vieme kam si navolíte - cena doručenia sa odvíja podľa vzdialenosti.

 

Kedy doručujete ?

Doručujeme pondelok až nedeľu v hodinu, akú si určí zákazník. Doručujeme denne aj počas víkendu a v noci. Objednávka, ale musí byť naaranžovaná počas pracovnej doby na predajni. 

 

Koľko bude stáť doručenie mimo Bratislavy ?

Doručenie mimo Bratislavy sa počíta podľa kilometrov. Tento doplatok si viete vypočítať na základe ceny košíka na tomto odkaze. V košíku pri vyplnení adresy sa Vám automaticky daný doplatok započíta a uvidíte ho pri “Doručenie”. Samozrejme čím drahšia je kytica, tým je doplatok za doručenie nižší. Cena sa mení podla vzdialenosti a času doručenia.

 

Aké sú typy doručenia ?

Denný kuriér v Bratislave 7:30 - 18:00 - je zahrnuté v cene košíka

Večerný kuriér v Bratislave 18:00 - 20:00 - príplatok 5€ k cene košíka 

Nočný kuriér v Bratislave 20:00 - 7:29 - príplatok 10€ k cene košíka 

Denný kuriér víkend v Bratislave 7:30 - 14:30 - je zahrnuté v cene košíka

Večerný kuriér víkend v Bratislave 14:31 - 17:59 - príplatok 5€ k cene košíka

Nočný kuriér víkend v Bratislave 18:00 - 7:29 - príplatok 10€ k cene košíka

Denný kuriér mimo Bratislavy 7:00 - 18:00 - cena košíka + doplatok za kuriéra na základe kilometrov

Večerný kuriér mimo Bratislavy 18:00 - 20:00 - cena košíka + príplatok 5€ + doplatok za kuriéra na základe kilometrov 

Nočný kuriér mimo Bratislavy 20:00 - 7:00 - cena košíka + príplatok 10€ + doplatok za kuriéra na základe kilometrov 

Ako viem zaplatiť za objednávku ?

Objednávku viete zaplatiť kartou (Payout alebo Paypal), prevodom, Viamo, kuriérovi v hotovosti alebo na predajni (či už pred doručením alebo pri osobnom odbere).

 

Neprechádza mi platba, ako mi pomôžete ?

Pokiaľ Vám neprechádza platba kartou (Payout alebo Paypal), prevodom alebo cez Viamo, neváhajte nás kontaktovať (0904 034 334, 0904 947 494) a spolu sa dohodneme na ďalšom postupe.

 

Viem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj osobne ?

Áno viete. Pri objednávke si zvolíte “Objednávku si vyzdvihnem osobne ” a vyberiete si z ponúkaných možností:

- Odberné miesto Turbínová 13664/11

Po výbere Vami zvoleného odberného miesta si na danej adrese po vyplnení a odoslaní objednávky môžete Vašu objednávku osobne vyzdvihnúť.

 

Kde sídlite ?

Od augusta 2021 sídli centrála firmy na Turbínovej 13664/11 v Novom meste. 

 

Viem si u Vás objednať aj osobne ?

Samozrejme! Stačí, že nás navštívite na našej prevádzke Turbínová 13664/11 a spoločne si dohodneme všetky detaily doručenia.

 

Viem spolu s kyticou doručiť aj bonboniéru alebo víno ?

Áno, viete! Pri objednávke si viete vybrať či už víno alebo niečo sladké ku kytici alebo boxu. Pre aktuálnu ponuku nás neváhajte kontaktovať.

 

Kedy najskôr mám zadať objednávku ?

Objednávku je najlepšie zadať čo najskôr, aby sme vedeli vyhovieť všetkým Vašim požiadavkám. Ale vždy vieme vyhovieť a objednávku vybaviť obratom (čo najskôr).

 

Ako zistím v akom stave je moja objednávka ?

O stave Vašej objednávky Vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Pokiaľ máte otázky kontaktujte nás 0904 034 334, 0904 947 494 alebo [email protected].

 

Prišiel mi nevyhovujúci produkt, ako mám postupovať ?

Kontaktuje nás [email protected], kde pridáte aj fotky a my Vám odpovieme a dohodneme si postup. Postup je vždy individuálny.

 

Dostal/a som kvetinový dar, ale neviem od koho je. Viete mi povedať, kto mi ho poslal ?

Bohužiaľ, nemôžeme. Na základe GDPR nemôžeme poskytovať tieto informácie. Iba po dohode s objednávateľom, vieme tieto informácie poskytnúť. Pokiaľ sa objednávateľ nepodpíše do venovania, tak objednávateľ ostáva v anonymite.

 

Mám záujem o individuálnu objednávku (iný počet kvetov, iný druh kvetov, inú farbu kvetov).

V tom prípade pošlite Váš dopyt na [email protected], kde Vám my odpovieme a pošleme cenovú ponuku.

 

Ako získam zľavu na môj nákup?

Zľavy na Váš nákup môžete získať ako registrovaný používateľ. Ako registrovaný používateľ máte zľavu 4% na Váš každý nákup, keď budete prihláseny pod svojim účtom. V prípade skorého nákupu, môžete získať zľavu a to takým spôsobom, že koľko dní dopredu objednáte, toľko % zľavu získate (1%-7%). Možná zľava spolu je až 11% z cien uvedených na e-shope. Pre viac informácií odporúčame pozrieť Zákaznícke zľavy

 

Som registrovaný používateľ a zabudol som heslo. Ako mám postupovať?

Pod "Prihlásenie", kliknete na "Zabudnuté heslo" a po zadaní Vašej emailovej adresy, Vám na ňu príde nové vygenerované heslo.