Najčastejšie otázky | Kvety pre Vás

Najčastejšie otázky

Produkty, ktoré vytvárete sú vždy čerstvo naviazané ?

Áno, kedže sa jedná o živé kvety (kytice, kvetinové boxy, vence) sú vždy pripravené na základe objednávky

Ako doručujete ?

Doručujeme osobne našimi kuriérmi prakticky nonstop, na presný čas a adresu. Doručenie je vždy na prekvapenie, pokiaľ sa jedná o obdarovanie. Doručenie je anonymné, pokiaľ sa obdarovaná osoba nerozhodne napríklad podpísať sa do venovania :-)

Kedy musím zadať objednávku, aby bola doručená podľa mňa ?

Objednávka musí byť zadaná a spracovaná počas pracovnej doby, najneskôr do 18:30 daného dňa (ak si želáte doručenie ešte v daný deň). Inak viete objednať cez eshop kedykoľvek.

Doručujete len v Bratislave alebo aj mimo Bratislavy ?

Doručujeme v Bratislave a jej okolí. Ale doručiť vieme kam si navolíte - cena doručenia sa odvíja podľa vzdialenosti.

Kedy doručujete ?

Doručujeme pondelok až nedeľu v hodinu, akú si určí zákazník. Doručujeme denne aj počas víkendu a v noci. Objednávka ale musí byť naaranžovana počas pracovnej doby na predajni.

Koľko bude stáť doručenie mimo Bratislavy ?

Doručenie mimo Bratislavy sa počíta podľa kilometrov. Tento doplatok si viete vypočítať na základe ceny košíka na tomto odkaze. V košíku pri vyplnení adresy sa Vám automaticky daný doplatok započíta a uvidíte ho pri “Doručenie”. Samozrejme čím drahšia je kytica, tým je doplatok za doručenie nižší. Cena sa mení podla vzdialenosti a času doručenia.

Aké sú typy doručenia ?

Denný kuriér v Bratislave 6:00 - 18:00 - je zahrnuté v cene košíka

Večerný kuriér v Bratislave 18:00 - 20:00 - príplatok 5€ k cene košíka

Nočný kuriér v Bratislave 20:00 - 6:00 - príplatok 10€ k cene košíka

Denný kuriér víkend v Bratislave 6:00 - 15:00 - je zahrnuté v cene košíka

Večerný kuriér víkend v Bratislave 15:00 - 18:00 - príplatok 5€ k cene košíka

Nočný kuriér v Bratislave 20:00 - 6:00 - príplatok 10€ k cene košíka

Denný kuriér mimo Bratislavy 6:00 - 18:00 - cena košíka + doplatok za kuriéra na základe kilometrov

Večerný kuriér mimo Bratislavy 18:00 - 20:00 - cena košíka + príplatok 5€ + doplatok za kuriéra na základe kilometrov

Nočný kuriér mimo Bratislavy 20:00 - 6:00 - cena košíka + príplatok 10€ + doplatok za kuriéra na základe kilometrov

Ako viem zaplatiť za objednávku ?

Objednávku viete zaplatiť kartou (Barion alebo Paypal), prevodom, Viamo, kuriérovi v hotovosti alebo na predajni (či už pred doručením alebo pri osobnom odbere).

Neprechádza mi platba, ako mi pomôžete ?

Pokiaľ Vám neprechádza platba kartou(Barion alebo Paypal), prevodom alebo cez Viamo, neváhajte nás kontaktovať (0904 034 334, 0904 947 494) a spolu sa dohodneme na ďalšom postupe.

Viem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj osobne ?

Áno viete. Pri objednávke si zvolíte “Osobný odber” a viete si objednávku osobne vyzdvihnúť na našej prevádzke.

Kde sídlite ?

Sídlime na Plynárenskej 2 v Ružinove, kde máme kamennú predajňu.

Viem si u Vás objednať aj osobne ?

Samozrejme! Stačí, že nás navštívite a spoločne si dohodneme všetky detaily doručenia.

Viem spolu s kyticou doručiť aj bonboniéru alebo víno ?

Áno, viete! Pri objednávke si viete vybrať či už víno alebo niečo sladké ku kytici alebo boxu. Pre aktuálnu ponuku nás neváhajte kontaktovať.

Kedy najskôr mám zadať objednávku ?

Objednávku je najlepšie zadať čo najskôr, aby sme vedeli vyhovieť všetkým Vašim požiadavkám. Ale vždy vieme vyhovieť a objednávku vybaviť obratom(čo najskôr).

Ako zistím v akom stave je moja objednávka ?

O stave Vašej objednávky Vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Pokiaľ máte otázky kontaktujte nás0904 034 334, 0904 947 494 alebo [email protected].

Prišiel mi nevyhovujúci produkt, ako mám postupovať ?

Kontaktuje nás [email protected], kde pridáte aj fotky a my Vám odpovieme a dohodneme si postup. Postup je vždy individuálny.

Dostal/a som kvetinový dar, ale neviem od koho je. Viete mi povedať, kto mi ho poslal ?

Bohužiaľ, nemôžeme. Na základe GDPR nemôžeme poskytovať tieto informácie. Iba po dohode s objednávateľom, vieme tieto informácie poskytnúť. Pokiaľ sa objednávateľ nepodpíše do venovania, tak objednávateľ ostáva v anonymite.

Mám záujem o veľkoobchodný odber kvetov, kde Vás mám kontaktovať ?

Všetky informácia k Veľkoobchodu sa nachádzajú na tomto odkaze.

Mám záujem o individuálnu objednávku (iný počet kvetov, iný druh kvetov, inú farbu kvetov).

V tom prípade pošlite Váš dopyt na [email protected], kde Vám my odpovieme a pošleme cenovú ponuku.