S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Telefonické objednávky: (+421) 904 034 334         Pracovná doba na prevádzke: PO-PIA 7:00 -19:00   SO-NE 8:00-15:00 

KONTAKTY Adresa

Donáška kvetov Bratislava a okolie
Prevádzka:Plynárenská 2, Bratislava
821 09
tel: +421 904 94 74 94 alebo +421904034334
fax: info@kvetyprevas.sk
napíšte nám
Tatrabanka 2945029602/1100
IBAN SK5011000000002945029602

Akciová ponuka

Naša cena v BA 93,90 Eur (88,27 VIP)
zistiť dostupnosť ? 0904947494
Naša cena v BA 59,90 Eur (56,31 VIP)
Aranž. na obj.
Naša cena v BA 69,00 Eur (64,86 VIP)
Aranž. na obj.

Najobľúbenejšie

Naša cena v BA 49,90 Eur (46,91 VIP)
Aranž. na obj.
Naša cena v BA 47,90 Eur (45,03 VIP)
Aranž. na obj.
Naša cena v BA 33,00 Eur (31,02 VIP)
Aranž. na obj.

» Najčastejšie otázky
Najčastejšie otázky

 

1. Keď si objednám kvety, ako najrýchlejšie ich viete doručiť?

2. Doručujete iba cez deň alebo non-stop?

3. Koľko stojí donáška kvetov kuriérom?

4. Ako môžem zaplatiť za kyticu?

5. Je možná platba v hotovosti pri doručení?

6. Ako je možné uhradiť objednávku u Vás na prevádzke?

7. Akú máte pracovnú dobu?

8Môžem poslať kyticu tak, aby obdarovaná osoba nevedela od koho ju dostala?

9. Chcem poslať kvety jednej osobe, ale viem iba ako sa volá a mám jej tel.číslo. Viete jej doručiť kvety?  

10Čo sa stane, ak obdarovaná osoba nie je na adrese, ktorú som zadal v objednávke?

11. Ako objednám kyticu?

12. Je možné vytvoriť kyticu, veniec, alebo darčekový kôš aj podľa mojej predstavy?

13. Kedy je najneskôr potrebné zaplatiť za objednávku?

14. Kam viete doručiť kvety?

15. Ako budem vedieť, že kytica/darček bol práve doručený obdarovanej osobe?

16. Čo mám robiť, ak prišla kytica poškodená/zvädnutá?

17. Ako sa uplatňuje reklamácia v prípade, že kytica bola poškodená prípadne zvädnutá?

18. Ako sa mám ďalej starať o kvety?

19. Z akých kvetov aranžujete?

20. Je možné zmeniť  počet kvetov, alebo zvoliť iný typ kytice ako je v ponuke?

21. Kytice viažete aj podľa mojej predlohy a fotografie?

 

 

1. Doručenie je možné aj do 45min, je to však závislé od typu kytice a adresy doručenia a až po spracovaní platby za kyticu. Štandardný čas doručenia je do 1-2 hodín v rámci Bratislavy.

 

2. Doručujeme denne od 7:00 do 18:30 bez poplatku, od 18:30 - 21:00 s večerným príplatkom 5€ a od 21:00 - 7:00 s nočným príplatkom 10€. Viď. spôsoby doručenia.

 

3. Doručenie kuriérom v rámci Bratislavy je v už v cene produktu a mimo Bratislavy s príplatkom. Ten je závyslí od danej lokality a vzdialenosti od našej prevádzky.

 

4. Platiť môžete viacerými spôsobmi a to: kreditnou kartou, prevodom na účet, v hotovosti a cez Paypal. Viď. spôsoby platby

 

5. Áno platba je možná v hotovosti aj pri doručení - platba kuriérovi avšak je potrebné to mať potvrdené cez operátora alebo telefonicky.

 

6. Na prevádzke je možné uhradiť objednávku v hotovosti alebo kreditnou kartou. Viď. spôsoby platby

 

7. Naša pracovná doba je od PO-PIA 6:00 - 19:00 a SO-NE 8:00 - 15:00 (po dohode aj individuálne) viď. pracovná doba na prevádzke

 

8. Áno samozrejme, naši kuriéri sú diskrétny a všetky objednávky su doručené anonýmne (pokial si to zákazník neželá inak)

 

9. Áno pre doručenie stačí kontakt a meno obdarovanej osoby a následne sa naší kuriéri osobné dohodnú na mieste doručenia.

  

10. Tak sa náš kuriér vráti a pokúsi sa dohodnúť s obdarovovanou osobou na inom čase/mieste doručenia.

 

11. Kyticu môžete objednať buď priamo cez náš e-shop, telefonicky alebo cez livechat priamo na stránke, naši operátori su Vám k dispozicií.

 

12. Samozrejme, je možné vytvorenie kytice/venca/darčekového koša podla vašej predstavy po dohode cez livechat alebo telefone.

  

13. Za objednávku je potrebné realizovať platbu čo najskor nakoľko objednávka je pripravovaná až po spracovaní platby alebo v prípade osobného odberu.

 

14. Doručiť vieme v rámci celej BA a okolia.

 

15. Po každom doručení posielame objednávatelovi SMS s potvrdením o doručení.

 

16. Pri takejto situácií nás okamžite kontaktuje telefonicky osobne alebo cez livechat.

 

17. V takomto prípade je nutné nás kontaktovať telefonicky alebo cez livechat, po následnej diskusii a dohode produkt prinesiete na našu predajňu a my Vám ho vymeníme.

 

18. Návod o staroslitvosťi TU.

 

19. Aranžujeme s prvotriednych kvetov ktoré máme od overených dodávatelov.

 

20. Samozrejme je možné vytvorenie individuálne ponuky.

 

21. Ak máme k dispozicií všetko s Vašej predloženej fotografie, nieje problém aranžovania podľa Vaších predstáv

 

YzBlZGY